Mormântul lui I. G. Duca şi biserica din Urşani

Am mers până în satul Urșani de lângă Horezu special pentru a vedea mormântul lui Ion Gheorghe Duca (1879-1933). Nu am putut vizita biserica, dar am păstrat un moment de reculegere în cimitir.
Troița de lemn, deosebit de frumoasă și de o noblețe aparte, poartă următoarea înscripție:
"În veci neuitatului şi iubitului nostru şef Ion G. Duca, fost Preşedinte al Partidului Naţional Liberal şi al Consiliului de Miniştrii, din partea organizaţiei naţional liberale din judeţul Mehedinţi în semn de omagiu şi recunoştinţă - 1935)"

Fotografii (1, 3, 4): Mirela Bena


The tomb of I. G. Duca and Urşani church

I looked for Urșani village near Horezu to pay my respects to Ion Gheorghe Duca (1879-1933). His final resting place is marked with a wooden cross. Its simplicity has a certain distinction, mirroring the life of the great statesman. It bears the following inscription:
"Eternally, for our unforgotten and loved leader Ion G. Duca, former President of the National Liberal Party and of the Council of Ministers, from the Mehedinţi County National Liberal Organization, an hommage and mark of gratitude".

Pictures (1, 3, 4): Mirela Bena





Comentarii

  1. Am vizitat doua Cule si muzeul IC Duca ,la Maldaresti dar nu am stiut de mormant ,din pacate, destul de aproape.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu